06/16/2019 - يكشنبه 26 خرداد 1398

نمایش خبر

نشست صمیمانه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با مدیر و کارشناسان روابط عمومی
نشست صمیمانه مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با مدیر و کارشناسان روابط عمومی
1398/2/29

رضا عبدلی، مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران طی نشست صمیمانه ای با مدیر و کارشناسان روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، ضمن خیر مقدم به حاضرین و استماع نظرات ایشان، در خصوص بهبود وضعیت کاری کارکنان این واحد در چهارچوب قوانین و مقررات قول مساعد خود را اعلام کرد.

در ابتدای این نشست که به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد؛ شهرام فیروزی، مشاور عالی و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ضمن تشریح وظایف کارکنان و با اشاره بر نقش مهم و برجسته این واحد در پیشبرد اهداف سازمان بر توسعه و تقویت واحد روابط عمومی و افزایش پرسنل متخصص این واحد تاکید کرد. 

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان با اشاره به وجود انگیزه بعنوان شرط اصلی در پیشبرد امور محوله در واحد روابط عمومی گفت: روابط عمومی علمی است که علاوه بر تخصص، تعهد و تجربه در صورت تلفیق با هنر و علاقه به بهره وری لازم در سازمان خواهد رسید و بازدهی مطلوبی خواهد داشت.

مهندس عبدلی پس از استماع سخنان مدیر روابط عمومی سازمان و نظرات و درخواست های پرسنل این واحد اظهار داشت: روابط عمومی رابطی میان سازمان و مخاطبانش بوده و ارتباط مستمر با مردم، مسوولان و رسانه ها در راستای برقراری تعامل، شفاف سازی و اعتماد سازی از جمله محور های فعالیت دست اندرکاران حوزه ارتباطات و روابط عمومی می باشد.

مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند با بیان اینکه روزانه 8400 تن زباله در تهران تولید می‌شود، افزود: با توجه به نقش روابط عمومی در تعیین هنجارها، ترسیم روابط، افزایش ارتباطات و تأمین نیاز شهروندان؛ اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در راستای کاهش تولید پسماند، کم حجم سازی زباله، رعایت تفکیک پسماند در مبدا و بطور کلی مدیریت بهینه پسماند یکی از وظایف روابط عمومی می باشد؛ بدین ترتیب که ضمن انجام دقیق تفکیک پسماند در مبدا توسط پرسنل سازمان بعنوان الگوی شهروندان، با انتشار اخبار، اطلاع‌رسانی به روز و کامل و همچنین جلب مشارکت و تعامل شهروندان موجبات تحقق اهداف سازمان را فراهم آورند.

وی در ادامه به نقش پر اهمیت روابط عمومی‌ در پیشبرد اهداف سازمان تاکید کرده و اظهار امیدواری کرد که با بالابردن ظرفیت واحد روابط عمومی فعالیت‌های بسیار گسترده تر و مؤثرتری در راستای رساندن سازمان به اهداف عالیه خود داشته باشیم.

مهندس عبدلی در انتها پس از ارائه رهنمود در خصوص لزوم ارتباط مستمر تمامی پرسنل سازمان در واحدهای مختلف در زمینه انتقال به موقع رویدادها به واحد روابط عمومی، با اهدای لوح سپاس به آقای مرتضی بناگر، کارشناس روابط عمومی سازمان بعنوان کارمند نمونه این واحد از زحمات و فعالیت های ایشان تقدیر و تشکر نمود.



print